U fasciu H cum'è un fasciu I o un fasciu universale d'acciaio, hè un prufilu ecunomicu è efficiente cù una distribuzione ottimizzata di l'area di sezione trasversale è un rapportu raghjone forza-pesu. U so nome vene da a so forma trasversale simile à a lettera inglese "H".
U disignu di questu azzaru face una resistenza eccellente à a curvatura in parechje direzzione, è à u stessu tempu, hè simplice di custruisce, chì pò efficace risparmià i costi è riduce u pesu di a struttura. I materiali di H-beam sò generalmente Q235B, SM490, SS400, Q345B, etc., chì facenu H-beam eccellenu in forza strutturale è flessibilità di disignu. A causa di u so largu flange, web sottile, diverse specificazioni è l'usu flessibile, l'applicazione di H-beam in diverse strutture truss pò salvà da 15% à 20% di metalli.
In più, ci sò dui mètudi principali di pruducia H-beam: saldatura è rolling. A trave in H saldata hè prodotta tagliando a striscia in una larghezza adatta è saldando a flange è u web inseme nantu à una unità di saldatura cuntinuu. L'H-beam laminatu hè principalmente pruduciutu in a pruduzzione moderna di laminazione d'acciaio cù laminazione universale, chì ponu assicurà a precisione dimensionale è l'uniformità di u rendiment di u pruduttu.
H-beam hè largamente utilizatu in diverse strutture di edifizii civili è industriali, impianti industriali di grande span è edifizii muderni d'altitudine, è ancu grandi ponti, equipaghji pesanti, autostrade, frames di navi, ecc. impianti industriali in i zoni cù attività sismiche frequenti è in cundizioni di travagliu à alta temperatura.
Tempu di Postu: Nov-04-2024