Introduzione di u prucessu di bobina galvanizzata

Introduzione di u prucessu di bobina galvanizzata

Per i bobine galvanizzate, i fogli d'acciaio sottili sò immersi in un bagnu di zincu fondu per aderisce una strata di l'acciaio di zincu nantu à a superficia. Hè pruduciutu principarmenti da u prucessu di galvanizazione cuntinuu, vale à dì, a piastra d'acciaio laminata hè continuamente immersa in una cisterna di placcatura cù zincu fusu per fà una piastra d'acciaio galvanizzata; piastra d'acciaio galvanizatu in lega. Stu tipu di piastra d'acciaio hè ancu fabbricata da u metudu di immersione calda, ma subitu dopu à esse fora di u tank, hè riscaldatu à circa 500 ℃ per furmà un revestimentu di lega di zincu è di ferru. Questa bobina galvanizzata hà una bona aderenza di pittura è saldabilità.

(1) Rivestimentu di spangle normale

Duranti u prucessu di solidificazione normale di a strata di zincu, i grani di zincu crescenu liberamente è formanu un revestimentu cù una forma di spangle evidenti.

(2) Rivestimentu di spangle minimizatu

Duranti u prucessu di solidificazione di a strata di zincu, i grani di zincu sò limitati artificialmente per furmà u più chjucu revestimentu di spangle pussibule.

(3) Rivestimentu senza spangle senza spangle

U revestimentu ottenutu da l'aghjustà a cumpusizioni chimica di a suluzione di plating ùn hà micca una morfologia di spangle visibili è una superficia uniforme.

(4) Revestimentu in lega di zincu-ferru Revestimentu di lega di zincu-ferru

Trattamentu termicu di a striscia d'acciaio dopu avè passatu per u bagnu di galvanizazione per furmà una strata di lega di zincu è di ferru in tuttu u revestimentu. Un rivestimentu chì pò esse pittatu direttamente senza trattamentu altru chè a pulizia.

(5) Rivestimentu differenziale

Per i dui lati di a lamina d'acciaio galvanizatu, sò richiesti rivestimenti cù diversi pesi di strati di zincu.

(6) Passu di a pelle liscia

U passaghju di a pelle hè un prucessu di laminazione à friddu realizatu nantu à fogli d'acciaio galvanizzati cù una piccula quantità di deformazione per unu o più di i seguenti scopi.

Migliurà l'aspettu di a superficia di a lamina d'acciaio galvanizatu o esse adattatu per u revestimentu decorativu; rende u pruduttu finitu ùn vede micca u fenomenu di slip line (linea Lydes) o crease durante a trasfurmazioni per minimizzà temporaneamente, etc.


Tempu di Postu: Apr-26-2022